miercuri, 12 mai 2010

Motiv


Sunt fericita, ocupata, obosita...motive pentru care nu mai am timp sa scriu.
Cum poti simti toate acestea in acelasi timp?
Simplu...amesteca prietenii cu un serviciu care sa iti placa, sa iti aduca satisfactii...de la care sa inveti mereu lucruri noi. La acest cocktail adauga locuri noi de vizitat, lucruri noi de facut...planuri de viitor...plus obiectivul de finalizare a studiilor.
Totul se condimenteaza cu putina adrenalina....fiecare cum isi doreste sau dupa gust cum s-ar zice:)
eu am ales sau mai bine zis am fost aleasa sa imi indeplinesc un vis...acela de a ma plimba cu motocicleta:)
Daca mai adaugam si o persoana care sa te inteleaga si sa iti faca ziua mai frumoasa...ajungem la ceea ce simt eu...
Exista multe probleme in viata mea, dar incerc sa imi servesc cocktailul facut dupa propria-mi reteta fara a mai tine cont de ce mai e in jurul meu...desi stiu ca la un moment dat nu le voi mai putea ignora...
Pana cand se va sparge balonul cu probleme...ma bucur de perioada frumoasa din viata mea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu