vineri, 19 martie 2010

Motiv...

De ce am ales sa mai adaug un blog inutil pentru unii? Raspunsul e simplu...pentru ca sunt egoista:) In sensul cel mai dragut posibil ma refer.
Datorita ultimelor zile, nu tocmai reusite, am cautat un raspuns sau, mai bine zis, o solutie pentru mine. Pana cand, azi dimineata am gasit raspunsul mult dorit...Ce a functionat intotdeauna cand aveam moralul undeva prea jos ca sa il mai gasesc?Sa imi adun gandurile pe o foaie de hartie.
Recunosc...am facut asta de multe ori. E ca un tratament, ce la mine a functionat mereu, prin simplul fapt ca imi exprimam trairile si uneori le lasam acolo, continuandu-mi viata intr-o viziune mai optimista. Dar cum de fiecare data, am reusit sa nu pastrez acele pagini cu viata mea, din diverse motive, am ales de aceasta data sa le impartasesc cu cei ce poate intr-un moment de ratacire vor da peste ceea ce scriu eu.
Nu sustin ca ma voi pricepe sa scriu intr-un mod interesant...in nici un caz, sunt doar un om ce vrea sa isi transforme gandurile in element vizibil pentru a-si goli mintea si inima cand vor tinde spre limita superioara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu