sâmbătă, 7 august 2010

Istoria se semirepeta...


Scriu din nou din mijlocul....bagajelor...ma mut din nou, dupa doua luni....
Uneori un gand rapid de intoarcere acasa ma trezeste...dar il las sa plece linistit...si continui sa lupt.
Nu credeam ca e atat de greu sa gasesti niste oameni, ca mine, normali, de incredere, sinceri...important e ca nu am abandonat si sper ca noua locuinta sa imi ofere linistea mult cautata.
Marti am inchis ochii cateva clipe si mi-am imaginat viata mea in Piatra Neamt...as beneficia de siguranta, de un oras frumos, cu aer curat ce iti dreneaza plamanii la perfectiune, dar ce fac cu putinii mei prieteni din Bucuresti? Cu cariera ce doar aici o pot avea? Si atunci...mi-am spus...nimic in viata nu se obtine usor...continua lupta si la capatul drumului vei gasi ceea ce iti doresti.
Am momente cand cad si simt ca pamantul imi fuge de sub picioare, dar totul tine o fractiune de secunda...imi doresc prea multe de la viata si poate de aceea nu renunt...
Ca o mica parte distractiva...bagajele vor trebui duse de la etajul 9...iar dragul nostru lift nu merge:)...simt ca voi face multa miscare...benefica pentru reducerea kg in plus:P
Cand ma voi instala in cochetul apartament, ce m-a impresionat aseara, promit sa va povestesc cum a decurs vizita Anei la Piatra Neamt...va spun doar ca a fost cel mai frumos si relaxant weekend pe care l-am avut de foarte mult timp...locuri de vis, pe care nu le mai vazusem de un an...oameni calzi, veseli...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu