duminică, 4 aprilie 2010

Michael Buble...

Haven't Met You Yet


I'm not surprised, not everything lasts
I've broken my heart so many times, I stopped keeping track
Talk myself in, I talk myself out
I get all worked up, then I let myself down

I tried so vey hard not to lose it
I came up with a million excuses
I thought, I thought of every possibility

And I know someday that it'll turn out.....


Cat despre poza...mi-as dori sa fie realizata de mine, dar din pacate va trebui sa mai astept pana cand imi voi pune semnatura pe o astfel de poza:)

Michael Buble...l-am descoperit datorita unui bun prieten si pentru asta ii sunt recunoscatoare...mi-a incalzit multe zile reci, mi-a adus increderea in suflet prin melodiile sale.
Recomand cu incredere si "Home" sau "Everything"...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu