sâmbătă, 3 aprilie 2010

Simturi

Mi-am inceput dimineata cu un vechi obicei...de care si uitasem:)o scumpa pierdere de timp in pat. Sa stau si sa imi analizez actiunile de pana in acest moment...si surpriza...sunt o luptatoare.
Singurul meu inamic e psihicul pe care incerc sa-l tin sub control cat mai mult pe putinta...but I don't want to talk about it anymore:)
Singurele mele subiecte abordate in continuare vor fi optimiste. Totul se va rezolva, pentru ca mereu am primit tot ce a fost mai bun de la viata, cu mici exceptii, dar si acelea m-au facut mai puternica...as someone use to say...I'm a fighter...
Ce m-a facut sa scriu aceste randuri? Un mar:)...Am furat un mar de pe masa, cei drept trona in fata mea de ieri, dar nu i-am acordat atentie pana in aceasta dimineata. De ce a avut impact acest simplu fruct? Pentru ca a avut un gust total diferit...am simtit fiecare particula, trezindu-mi fiecare papila. Cauza?....probabil ca era savurat in locul unde am fost cea mai fericita...Poate ca sunt entuziasmata de ziua de maine, zi sfanta ce mi-a adus linistea mult dorita....ma bucur ca simt sarbatorile. Nu pot sa mint, dar mi-as fi dorit sa mai fie cineva alaturi de mine, dar invat sa am rabdare, ceea ce nu am stiut niciodata cum sa fac:)

2 comentarii:

  1. Frumoase cuvinte, frumos continut, spuneai bine ce spuneai ca, te pricepi la scris si fotografiat. Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere