miercuri, 7 aprilie 2010

Sfarsit

Am gresit si nu pot sa accept aceasta situatie...nu voi mai scrie pentru ca sursa mea de inspiratie a disparut, am ramas din nou singura, cu inima sfarmata in mii de bucati...cu o durere ce nu credeam ca o voi mai simti.
Am avut totul si nu am stiut sa apreciez acest lucru...si ce e mai trist...nu mai am cum sa imi repar greselile pentru ca am facut totul ca sa distrug o frumoasa poveste de iubire. Orice as putea face s-ar izbi de acel zid rece "nu mai simt la fel..."....as vrea sa dispar sau sa imi arunc inima, nu mai suport durerea...

4 comentarii:

  1. Nu inceta niciodata sa zambesti, nici macar atunci cand esti trist, pentru ca nu se stie cine se poate indragosti de zambetul tau...

    RăspundețiȘtergere
  2. Toti oamenii gresesc, si daca a existat o poveste de iubire cu adevarat (dupa cum sustii tu), iar cel langa care ai stat te-a iubit cu adevarat , te va ierta ...ii ierti totul celui pe care il iubesti:)

    Totul sta in voia inimii, pe care nici oamenii, nici cerul, nici chiar propiriile noastre interese nu o pot schimba vreodata. - Fuscolo

    RăspundețiȘtergere
  3. @Jack tu vorbesti din auzite? Iti spun din proprie experienta ca atunci cand esti dezamagit cu greu mai poti fi ca inainte, depinde cat de afectat ramai.

    Iuliana, din greseli inveti, poate ca asa a fost sa fie, nu uita, o despartire e un nou inceput!

    RăspundețiȘtergere
  4. Din fericire vorbesc si eu tot din experienta..., dar depinde foarte mult de persoana cu care ai fost si cat de mult este el/ea dispus sa ierte si cat de mult a tinut la tine ( si intr-adevar cat de afectata a fost )
    Oricum Daria eu cred ca suferi prea mult si esti prea dura cu tine insati , asta este, cea fost a fost, sunt sigur ca peste un timp vei trai o alta poveste mult mai frumoasa...

    RăspundețiȘtergere